Jamie sniffles Malta - Reisverslagen van Jamie Lyn Ann Bochove - WaarBenJij.nu Jamie sniffles Malta - Reisverslagen van Jamie Lyn Ann Bochove - WaarBenJij.nu
Jamie sniffles Malta

Inmiddels zit ik alweer in mijn laatste jaar van de opleiding Interieuradviseur BOL niveau 4. Ik heb de uitdaging aangepakt om de eerste periode van dit schooljaar door te brengen in Malta voor een stage. Mijn eerste stagedag zal beginnen op maandag 31 augustus bij CamilleriParisMode in Rabat. Dit bedrijf bestaat onlangs ruim 125 jaar en is uitgegroeid tot een groot familiebedrijf. De familie zit in de
detailhandel en maakt de beste en mooiste jurk en meubelstoffen, ze bieden persoonlijke en professionele service aan al hun klanten. Er worden ook meubels gestoffeerd maar ook realiseren ze grote projectinrichtingen. Dit bedrijf heeft zich ontwikkeld tot een winkel met kwaliteit meubels en life style producten waarin ook advies gegeven wordt op gebied van interieur, kleur en maatadvies.

Aan mij de eer om hier veel van te leren, kijk je met me mee :) ?

Recente Reisverslagen:

09 September 2015

Zondag 30 augustus tot en met zaterdag 5 september

29 Augustus 2015

Gearriveerd!
Jamie

Wie: student interieuradviseur niveau 4 HMC college te Rotterdam Wat: stage lopen in Malta, 38 uur in de week Waar: bij CamilleriParisMode, gelokaliseerd in Rabat, Sliema en Valetta Verblijf: Sliema Periode: vrijdag 28 augustus tot en met zondag 8 november

Actief sinds 24 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2311

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 31 December 2015

Jamie sniffles Malta

Landen bezocht: